Ik wilde reageren over een geschilderde (zelf)portret van Hermanus maar kan het nergens vinden.

Heeft Hermanus zijn discussie weggehaald?
en waarom?

Weergaven: 119

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Dirk het gaat er om er om dat er niet gemodereerd gaat worden op dit forum!!. Niet door leden en niet door het management. Verder moeten jullie zelf weten wat te schrijven. Mopperen mag ook zolang het van de wetgeving mag. Zie wetboek van strafrecht en de grondwet!!
Maar kennerlijk vind jij dat jij het alleen recht op mopperen hebt! En wat jij hier nu doet is iets uit zijn context halen en van een ander forum plukken.

Als jij al je reacties aan het weghalen bent en je discussies laat verdwijnen en voor god loopt te spelen wat doe je dan op een forum als deze? Misschien lid worden van Exto want daar hebben ze moderatoren zoals jij er een bent die bepalen wat er geschreven mag.

Overigens bestaat HNKF Management voorlopig momenteel uit 1 lid en je citaat is niet door deze persoon geschreven!
allereerst, lul die je er bent, staat er een naam bij de door jou aangehaalde tekst. En die naam is Wally. Die naam staat erbij in tegenstelling tot de naam van van Putten, die zich daar, al misdragend en scheldend, BARB noemt, terwijl ze, zowel op exto als op het vroegere hnkf de zedenmeester eerste klas uithing.
Jouw discussie methode bevalt mij totaal niet beste Dirk, en als IK wat te vertellen had op dit forum zou jij er allang af gegooid zijn. Jij denkt een beetje hier God te kunnen spelen, en, inplaats van te discussieren, mensen wat op stang te jagen met opmerkingen die kant nog wal raken. Ook beledig jij op andere fora mensen die het dan op hnkf voor gezien houden. Dus, Dirk, ook het sfeertje dat je hier weer tracht te creeren is weer van het minne soort.
Misschien is dat cyberforum meer wat voor jou, niet??
Dirk nogmaals. Dit forum is een vrij forum waar gezegd mag worden wat de kunstenaars vinden dat geldt voor jou en verder voor iedereen hier op dit forum. Het liefst over kunst en aanverwante onderwerpen als wij het voor het zeggen hebben. Dat jij het management beticht van het niet kunnen hanteren van crisus dan vragen we ons af of waar jij het over hebt. Meneer Dirk die wat tegenstand op dit forum krijgt en vervolgens in een vlaag van (waan-) zin praktisch alles weghaald wat hij geschreven heeft inclusief de reacties van anderen op "zijn eigen" discussieonderwerpen en vervolgens verwijst naar een ander forum dat kant nog wal raakt. Noem jij dat crisus management? We noemen dat gedrag van een gefrustreerde zenuwleidende kunstenaar die niet tegen kritiek kan! Tot het zielige af eigenlijk! Overigens Dirk ben je hier vrijwillig en je hoeft hier niet te zijn als je het niks vindt. Laten we gaan tot de orde van de dag lijkt ons. Voorlopig weet je inelkgeval waar je aan toe bent mocht je waanzinaanvallen krijgen.
Management zegt:
We noemen dat gedrag van een gefrustreerde zenuwleidende kunstenaar die niet tegen kritiek kan! Tot het zielige af eigenlijk!

....dat is niet aardig wat het management zegt maar wat de rest van het verhaal betreft heb je kennerlijk geen weerwoord............
Dirk je lijkt het maar niet te snappen. We willen niet dat hier gemodereerd wordt. Thats it! Point final ! :)

Dirk heb jij om kritiek gevraagd wat betreft je werk? Hebben we niet gelezen tenminste. Dat lijkt ons wel fatsoenlijk om niet zomaar kritiek te geven als er niet om gevraagd is. Zelfs niet op jouw werk en overigens soms is het geven van geen reactie ook een reactie. En gefundeerde kritiek Dirk tsja dat is heel subjectief. Wat de ene gefundeerd vindt (het afhandelen van een lijstje) hoeft de ander dat nog niet te vinden ..........maar aan jou de vraag eigenlijk waarom je dan nog steeds deelnemer wil zijn van zo een "dom" ongeregeld HNKF zooitje waar volgens jou het "amateurisme" van af straalt.......? Je deleten is slechts 1 druk op de knop en dan ben je van al dat zogenaamde dom gezeik af.......
eindelijk zien we een Dirk ontmaskerd en zien we pure arrogantie en dictaroriaal gedrag. Weggegaan bij exto uit ongenoegen omdat hij daar zijn zegje niet kon krijgen, doet hij het dunnetjes over hier.
De gal hangt over zijn lippen.
Op exto verdachtmaking tegenover mij dat ik voor een habbekrats foto's maakte van Indianen (lees uit buitte) en tevens mijn verhaal dat ik bij Indianen gewoond had belachelijk maakte en me uitmaakte voor leugenaar. Ik verwees hem toen naar een website waar hij mijn dagboek kon doornemen. Maar zich verontschuldigen of toegeven dat hij fout zat?? Wat denk je wel? Niet iedereen heet Dirk toch?

You are too big for your boots, mate!

Begin toch je eigen Dirk's Nederlands Forum.Org!!!
Dirk zegt:
ik ben niet degene die modereren wil maar hier wordt geballoteerd.

Nou Dirk heb je last van verstands verbijstering. Je wil niet modereren maar haalt (i.e. modereerd) wel al je discussies weg inclusief de reacties van anderen omdat de antwoorden niet aan je kwaliteitsstandaarden voldoen.

En nog wat.... dat balloteren wordt in elk museum gedaan. Uiteindelijk is het de directeur die op advies van zijn currator met zijn visie op kunst, kunstenaars uitkiest. Haal je een andere directeur in huis krijg je wellicht ook andere exposities en ander werk uit de huiscollectie aan de muur.

We hebben een keuze gemaakt uit.

A. Of iedereen binnen laten die zichzelf kunstenaar vindt.
B. Of een drempel maken dmv het instellen van een selectie commissie.

Er is gekozen voor B. Vervolgens is een aantal kunstenaars gevraagt hier zitting in te nemen. De selectie leden zijn bekend.

Heb je bezwaar tegen deelnemers van dit forum vanwege hun kwaliteit dan adviseren we je het HNKF management te mailen registratie@hnkf.org die je schrijven dan plaatst op het selectie stekje. Waarna het besproken wordt.

Maar hier kunstenaars benoemen onder het motto "waarom hij wel?" vinden we niet juist. Jij zit er tenslotte ook bij........
ff vergist, ik geloof dat je je terug getrokken had uit xto, mar het zal wel het vorige hNKF geweest zijn. Maar goed, neemt niet weg dat je je goed amuseerde met rotte tomaten te gooien naar mij voer mijn geloofwaardigheid betreffende mijn contacten met Indianen. En het is niet zozeer dat je dat in twijfel trok, maar wel dat je ongeneerd kritiek leverde zonder de feiten na te trekken, met een je m'en foutisme dat je nu weer overal tentoon spreidt.
Dirk Zegt:

Ja ja het houd wat dat gezeur wie wel en wie niet, en je argument van het museumgebeuren is heeeeeeel juist, beste management alleen curatoren hebben er voor doorgeleerd en wijzen richtlijnen niet af ouwe reus en dat was nu juist wat ik inbracht met mijn onderwerp over het rijtje van bildzje.

Hee Dirk wie heeft gezegt dat je daar niet over mag discuseren. Er zijn meer mensen die kriteria willen gebruiken.

Zie: http://indymedia.nl/nl/2005/11/31737.shtml Deze Kitty zie: http://leidsewetenschappers.leidenuniv.nl/show_en.php3?medewerker_i...

zouden we graag willen uitnodigen om verder mee te discuseren zo ergens na de zomer vacantie. Eventueel met anderen. Maar met figuren die hun eigen discussie vervolgens weghalen gekoppelt aan die van anderen kom je natuurlijk geen stap verder. Daar gaat het ons om! Wat is er nu een mooier discussie onderwerp als je het volstrekt met elkaar oneens bent en de emoties kunnen oplopen? Wat doet meneer? Kunstenaars ongevraagt openbaar aan de hand van zijn lijstje beoordelen en als er dan wat tegen stand komt van die of gene al zijn discussie deleten. In hemels naam wat doe je hier dan nog? Geef daar eens antwoord op man!!!
Dirk zegt:
En dat ik die topics weggehaald heb vond ik eigenlijk een fantastische oplossing als je bloedeigen onderwerpen met stom geouwehoer, gescheld en zo nog meer onderuit gehaald wordt.

Ja dat is de denkwijze van moderators en die willen we dus niet hier en als je dat niet kan of niet wil onderschrijven is het voor ons Dirk weg der mee!

Als jij je mede discussie genoten niet serieus neemt en te dom vind door volledige discussies te laten verdwijnen (ja dan kan iedere starter van een discussie) dan vragen we ons af wat je hier dan doet tussen al die domme lui?

Dirk zegt:
Overigens heb jullie als management nog geen antwoord gegeven op mijn vraag hoe jullie dan aankijken tegen het weghalen van de dingen van die hoeheetieookalweer en hermanus en die kristof, nee hoor ik heb het weer gevreten terwijl zij mij eigenlijk de oplossing voor hun problemen hebben aangereikt, weg ermee.

Dat Hermanus zijn discussie weggehaald heeft waar hij vroeg om reacties op een kunstwerkje (met drie reacties) vinden we ook niet correct maar hij leest deze discussie nu ook. Uiteraard kan je je eigen reacties weghalen want daar ben je zelf verantwoordelijk voor. Das geen probleem. Tis niet netjes dat wel en maakt de discussie voor buitenstaanders moeilijk te volgen. Maar een volledig onderwerp met pagina's reacties van anderen dat is wel een probleem. En daar hebben we nu stelling tegen genomen en concequenties voor bedacht.
Dirk,

Me uitmaken voor leugnaar of Indianen uitbuiten voor een habbekrats, is geen belediging, niet? nee 'gewoon' kritiek. Man toch je bent moeilijker dan een paling in snot vangen.
Je het altijd wel een achterdeur om je eruit te werken. En lijdt jij aan amnesie?
Ik herinner me discussie heel goed en ze was bepaald niet fijnzinnig van jouw kant.
Wat heeft dit met deze discussie te maken?

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden