Geachte HNKF deelnemers,

De regenachtige dagen zijn in aantocht en misschien daarom een wat filosofische vraag "waarom ben je indertijd lid geworden van HNKF?

Je kunst te tonen en te laten zien dat je er ook bij hoort?
Nieuwe collega's te ontmoeten?
Gezamelijke innitiatieven te ontplooien?
Kennis en ervaring uit te wisselen op je vakgebied?
Met Collega's te communiceren?
Misschien een andere reden?

We stellen voor hierover op het forum met je van gedachten te willen wisselen om wat inzicht te krijgen wat we in de toekomst met Het Nederlands Kunstenaars Forum willen gaan doen.
Alvast dank voor het lezen van dit bericht en hopelijk schrijf je ook nog wat op dit onderwerp.

Met vriendelijke groeten,

HNKF Management

registratie@hnkf.org
http://www.hnkf.org
http://hnkforum.ning.com/

Weergaven: 157

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Geachte deelnemers,
Het lijkt er op dat deelnemers zowel geinteresseerd zijn in discussie met collega's als het tonenen van je kunst. Gezien wat er nu op de website staat lijkt het beter te gaan met het downloaden van je werken dan het meediscuseren of beter het openen van nieuwe kunst en kunstgerelateerde discussies. De vraag is nu hoe kunnen we er voor zorgen dat er weer sprake wordt van een boeinde gedachten wisselingen hier? Het is een beetje doods geworden sinds onze Frans/Nederlandse "vrind" uit zijn speeltuin gestuurd is. Merkwaardig eigenlijk!!! Zou eigen het tegengestelde verwachten! Misschien heeft dit forum weer een nieuwe trol nodig om weer leven in de brouwerij te brengen................................Of hebben jullie andere ideeen? Een ander management wellicht of een aanvulling? Misschien een expo organiseren maar dan een op een top locatie met navenante organisatie ipv ergens op een afgelegen eiland waar nauwelijks interesse voor is behalve van een paar leuke collega's die natuurlijk te arm zijn werken van je te kunnen kopen....................
mooi omschreven,ben ik het mee eens....meningen delen, filosofie, discussie,dialoog, naar mijn mening is de opzet de vraagstelling en de inhoudelijke reactie daarop
vroeger kreeg ik bericht van HNKF dat er geregeerd werd op het forum, kan dat hersteld worden???
Waarom ik me aangemeld heb? Deze vraag kwam over de mail.
Ik vind het een goed initiatief. Uitstekende manier om collega's te leren kennen.
Maar ook ben ik druk druk druk.
Wat ik soms wel weer jammer vind, omdat gewoon de tijd ontbreekt om hier te lezen en me er in te verdiepen.

Organisatie van kunstevenementen is een van de dingen die ik samen met een collega doe.
Half januari hopen we alles voor 2009 op de rij te hebben. Dus voor degene die belangstelling hebben stuur even een mail via www.kunst-evenmenten.nl
ik bedoelde gereageerd, een aardige mistypo
Link werkt niet moet zijn: www.kunst-evenementen.nl
Organisatie van kunstevenementen is een van de dingen die ik samen met een collega doe.
Half januari hopen we alles voor 2009 op de rij te hebben. Dus voor degene die belangstelling hebben stuur even een mail via www.kunst-evenmenten.nl


maar als dat net zo goed functioneert als de link naar die site.....???
en die zit natuurlijk weer onder regie van de minne mannetjes, dus ook weer niet door iedereen te openene...jammer hoor...
Misschien een idee hier een apparte priveegroep voor te maken voor HNKF leden die geinteresseerd zijn waar leden zich kunnen aanmelden?
OK

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden