Het Nederlands Kunstenaars Forum

Het podium voor de beeldende kunstenaar

ik sta op het punt een beamer aan te schaffen. nu zijn er nogal wat verschillen tussen die apparaten, al gaat het alleenalom de branduren. zijn er hier gebruikers die iets willen vertellen over hun beamer? waar moet ik op letten en is het zo dat de toekomstige beamers alleen nog breedbeeld (16:9) geven? gaat het 4:3 er helemaal uit? een verkoper vertelde dit aan mij maar misschien dit dit niet waar.
ik ga zo'n ding gebruiken voor filmpjes en slideshows. alvast bedankt voor de mogelijke info;-)

verzenden

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Men trekke het plaatje over en men kleure het in.

Het kan ook nog eenvoudiger:

Er zijn ook Kunstenaarspakketten waarbij het vakje reeds genummerd is en waarbij de juiste kleur opgebracht kan worden uit een tube verf met een gelijkend getal.

Men lette er scherp op dat men niet buiten de lijntjes komt.

Het zou dan eens wel kunnen wezen dat men dan uitkomt op een geheel andere voorstelling.

Op deze wijze zijn de meeste eigentijdse stijlen c.q. Hendendaagse Kunst ontstaan.

Verders kan ik U melden dat het maar wat fijn werken is met een beamer.

Het scheelt een hoop eigen creativiteit die U beter aan kan wenden voor meer praktische zaken.

Hierop reageren

ha dank u hermanus, daar ga ik het niet voor gebruiken, de bedoeling is voor video's/presentaties enz.
maar natuurlijk, er zullen meerdere mogelijkheden zijn voor gebruik.

Hierop reageren

Goh mevr. Alex,

Dat uw werken zo belangrijk zijn dat ze in het groot ook vertoont kunnen en mogen worden voor het publiek.

We hebben regelmatig dia avonden thuis... maar dat haalt het niet bij wat U van plan bent.

Gaat U een bioscoop beginnen of gaat U het land in om met behulp van zo'n apparatus uw werk nader te verklaren ?

Alex zei:
ha dank u hermanus, daar ga ik het niet voor gebruiken, de bedoeling is voor video's/presentaties enz.

Hierop reageren

geweldig, die gezellige dia-avonden van weleer..
ik mis ze, steeds meer, misschien vandaar

HERMANUS zei:
Goh mevr. Alex,

Dat uw werken zo belangrijk zijn dat ze in het groot ook vertoont kunnen en mogen worden voor het publiek.

We hebben regelmatig dia avonden thuis... maar dat haalt het niet bij wat U van plan bent.

Gaat U een bioscoop beginnen of gaat U het land in om met behulp van zo'n apparatus uw werk nader te verklaren ?

Alex zei:

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

hnkf hnkf heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Start je eigen netwerk!

© 2009   Gemaakt op Ning door hnkf.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat