Het Nederlands Kunstenaars Forum
Het podium voor de beeldende kunstenaar
Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
The Year The Internet Endshierbij een link die ik gestuurd kreeg. hebben meer mensen hiervan gehoord? http://www.youtube.com/watch?v=t89WwcsOj9U Begonnen door Alex |
1 |
9 Jul 2008 Antwoord van HERMANUS |
Sex met dieren wordt strafbaar in Nederland....Internet telegraaf van vandaag 29 juni "Man steelt 'knabbelgrage' hond AMSTERDAM - De politie heeft vrijdag een 39-jarige man uit Worme... Begonnen door Aron |
10 |
4 Jul 2008 Antwoord van Alex |
Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?Ik wilde reageren over een geschilderde (zelf)portret van Hermanus maar kan het nergens vinden. Heeft Hermanus zijn discussie weggehaald... Begonnen door Helene Khoury |
39 |
4 Jul 2008 Antwoord van HERMANUS |
Ennukunsttot mijn verbazing zie ik dat de site van 'Ennukunst' uit de lucht is. Een aantal mensen die toen de stoute schoenen aantrokken (van Mour... Begonnen door Wally |
16 |
29 Jun 2008 Antwoord van Wally |
Fraud or opportunity?http://www.artoteque.com Date: 01 Jun 2008 01:52:40 +0100 [06:52:40 PM MDT] From: profile@artoteque.com To: registratie@hnkf.org Reply-T... Begonnen door hnkf |
9 |
3 Jun 2008 Antwoord van ans schumacher |
oplichting of niet....??probeer sinds enkele dagen (op mijn computer) de site van Walda Mees te openen. Daar dit niet wil lukken heb ik Walda op Google opgezocht... Begonnen door Wally |
6 |
21 Mei 2008 Antwoord van Wally |
is dit een discussie waard....kreeg net de volgende e-mail toegestuurd Kan Europa hier een les uit leren...? Have a nice day The world needs many leaders Li... Begonnen door Wally |
3 |
3 Mei 2008 Antwoord van Wally |
Verontrustende wet kan ook jou treffenIk kreeg via Deviant Art een bericht door dat ze in Amerika met een werkelijk krankzinnige wet bezig zijn, die veel narigheid kan implice... Begonnen door Patricia Van Lubeck |
3 |
20 Apr 2008 Antwoord van Patricia Van Lubeck |
Het Nederlands Kunstenaars Forum
© 2009 Gemaakt op Ning door hnkf. Uw eigen sociale netwerk oprichten
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden