vanavond, 10 juli om ca. 21:25 uur zal onze hnkf collega Iet Langeveld op een van de Nederlandse zenders te zien zijn in het programma 'Sterren op het doek'
Het leek mij aardig om dit bericht te plaatsen en zo de collega's in de gelegenheid te stellen dit feit mee te maken.
Proficiat Iet....!!!!

Weergaven: 34

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Succes en Gefeliciteerd Iet!
Gefeliciteerd!
Je portret is heel goed gelukt!
bedankt!
goh.. tis wel wennen hoor
:)
Duidelijk de beste, alleen niet meer stiekum
een traantje weg pinken achter het doek,
de winnaar moet openlijk huilen terwijl het
Wilhelmus wordt gespeeld, zo hoort dat in
de grote boze buitenwereld. Proficiat.
bedankt jongens (de meisjes had ik al bedankt)
ton: ik zal er de volgende keer rekening mee houden
dirk: fijn
leuke vrouw heb jij :)

ze hebben in het programma een heel deel van mijn uitleg eruit geknipt, (kwas al teveel aan het woord denk ik) maar dat kwam zo:

ik maakte dat derde (laatste) schilderij echt om mezelf af te reageren, sliep een beetje slecht van de rimpels van hiddink. en begon savonds laat aan een ander doek. ik was een ongeduldig en heb niet gewacht tot de ondergrond droog was, vandaar dat je die streken nog zo ziet/zag. achteraf een mooi effect wat wel bij hem paste maar nog nooit eerder zo gedaan. goed gezien.
ik kan even niet op jouw post reageren, dan maar zo, om het overzichtelijk te houden :)

die manier van werken bevalt me wel ja, en ik ga daar zeker mee door. bedankt voor je compliment.

het is best een kort programma, waar meer uitgehaald zou kunnen worden, qua schildertijd, maar ook meer diepgang. nu is het een combi tussen de bn-ner en de sponsor. ook niet verkeerd, maar toch. voor mij was een een manier om mijn werk te laten zien dus ok
(waarom kan ik niet meer reageren op sommige posts? de button > hierop reageren is weg op mijn scherm)

wat zeg je dat weer fijntjes.

waar ans het over heeft heb ik niet gevolgd dus daar ga ik niet op in.

wat mij betreft en zoals ik al schreef: twas voor mij een manier om mijn werk te laten zien, ik heb heel veel reacties gehad, en of het daadwerkelijk iets oplevert behalve een iets hogere bekendheidsgraad dat moeten we gewoon afwachten.

inmiddels een opdracht binnen, en verschillende prijsaanvragen.

je weet zeker dat het niets wordt als je niets probeert.
dirk: 6 uur geleden
(tja dat reageren zonder reageerdingetje is denk ik het gevolg van een beperkt aantal reacties op een onderwerp)

Prima zo'n opdracht, minder slapen lekker nerveus worden en nog een betere maken dan die hiddink...
Ik zou dit spoor in ieder geval aanhouden..


(Overigens heeft die Ans dinges haar tekst gewijzigd, want 100% zeker stond daar: "goed voor je naamsbekendheid")

(mss komt dat reageerdingetje dan wel terug als we heel veel gaan reageren)
(wat heb jij met ans? ze heeft het m.i. gewoon goed bedoeld. punt)

het werk dat ik uiteindelijk inleverde, de laatste hiddink dus, voelde het beste voor mij (qua schilderen), en daar krijg ik reacties op, en die opdracht. dat voelt heel prettig, tis namelijk wel een spoor wat ik nog even wil volgen, en dan zie ik wel.

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden