WAAROM DE HNKF OPGEHEVEN WORDT.

Het discussiemanagement Hermanus onderhoudt deze rubriek en deswege van elk inhoudelijk commentaar

De HNKF nodigt uitsluitend aktieve leden uit tot een inhoudelijke discussie over het voortbestaan.

De leden die zich niet conform de doelstelling van het FORUM (de HNKF) hebben gedragen zijn uitgesloten van deze discussie.

Na alle voors en tegens... wordt .. langs democratische weg .. besloten tot opheffing of beter nog verandering van de HNKF.

WEES SPECIFIEK EN TO THE POINT

Bij een negatieve score ( niet ter zake doende) van min 5 wordt verdere deelname buiten beschouwing gelaten
.....................................................................................................
.....................................................................................................
Voorlopige analyse : Geen van de aktieve forumleden houdt zich .. voorlopig ..aan de Forumdoelstelling.

1.. De HNKF bestaat momenteel uit 5 actieve leden + 1 actief managementlid
2.. Het is heel moeilijk om zich aan dit discussiepunt te houden

Momenteel zijn 4 actieve leden niet in staat gebleken om inhoudelijk te reageren.
Let op : Uitsluitend 1 actief managementlid is daartoe wel in staat gebleken.

Verder : Enige geplaatste commentaren zijn beledigend en denigrerend van aard.

Voorlopige slotconclusie:

De HNKF dient opgeheven te worden aangezien er geen proff. houding bestaat in relatie tot de doelstelling.

Oplossing: Of het management moet zich bezinnen op herformulering van de doelstelling of deze zgn. actieve leden krijgen een berisping.
Bij herhaling volgt uitsluiting.

Aantal verwijderingen :

1 Dirk ..................... ( wegens beledigingen en manipulerend gedrag)
2 Ans Schumacher ( op eigen verzoek van deelname aan deze enerverende discussie)

............................................................................................................

Overzicht scorelijst :

Wally : totaal ..- 3 pnts

Iet ... .: totaal ..-5...... pnts + extra bonuspunt
( verkrijgt de status van erelid)

Ton Voortman : totaal -3 pnts

Ans Schumacher : totaal -2pnts
................................................................................................................................................

Het HNKF management :
Aron

-comm. 1 ......... zeer ter zake doende ......= + 1 pnt
......................................................................................................................................
Wally :
- comm..1 ........niet ter zake doende ......... = -1pnt
- comm. 2 ........ idem ............................... = -1/2 pnt
- comm. 3 ........ idem ............................... = -1 pnt
- comm. 4 ........ idem ............................... = -1pnt
- comm. 5 ........ bijna wel.......................... = +1/2 pnt
Iet :

- comm. 1 t/m 5......... niet ter zake doende .= -5 pnts
- comm. 6 : ............... idem .....( zie conclusie)

Ton Voortman :

-comm. 1...................... niet ter zake doende= - 1pnt
-comm. 2 ..................... idem .................... = -1pnt
-comm. 3 ..................... idem .................... = -1 pnt

Ans Schumacher

-comm. 1 ..................... niet ter zake doende = -1pnt
-comm. 2 ..................... idem ........................ = -1pnt
...................................................................................................................................
wie volgt.........

Weergaven: 212

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

je GAAT met vakantie, Herman....?
oh, sorry...had niet direct begrepen dat we ook punten kregen, Herman.
Dacht dat jij hnkf wilde opheffen om te voorkomen dat je tijdens je vakantie wat zou missen hier...
zal beter mijn best doen om de negatieve score weer naar positief te krijgen.
persoonlijk
vind ik het wel een
leuke actie van je hermanus
maar tis een discussie van nix
en om nix
zo..5.
daar hoef ik me ook niet meer druk om te maken
(prettige vakantie)
ben al heeeel blij, beste Herman, dat je me slechts een wazahari gegeven hebt, wellicht na overleg met de hoekscheidsrechters...
Ik denk echter, dat jij je hier net zo democratisch opstelt als onze Georgische vriend Saakasjvili. Net zoals die leerde dat Rusland eigenlijk de baas is in zijn land moet jij beseffen dat hier onze manager Aron de baas is en niet de ondemocratisch gekozen Herman de Veroveraar....Dit soort verkiezingen organiseren is dan ook wildplassen tegen de deur van de kerk.
ben eigenlijk toch wel benieuwd wat er zou gebeuren als je 6...




ik ga maar weer eens wat schilderen
zie ik je binnenkort in A'dam voor de borrel...?
moet bij European twee werken terug halen en mijn vrouw gaat vrijdag in haar vakantie, dus een van deze weken....
Hermanus zegt:

........besloten tot opheffing of verandering van de HNKF.


We zijn voornamelijk geinteresseerd in veranderingen. Welke had je in gedachten?

Wees specifiek en to the point zodat we de veranderingen (indien relevant) meteen kunnen invoeren!!
zie scorelijst

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden