Discussies van hnkf (143)

Discussies waarop is gereageerd (119) Antwoorden Recente activiteiten

"Dirk zegt: En dat ik die topics weggehaald heb vond ik eigenlijk een fantastische op…"

hnkf heeft 14 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Dirk Zegt: Ja ja het houd wat dat gezeur wie wel en wie niet, en je argument van he…"

hnkf heeft 14 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Dirk zegt: ik ben niet degene die modereren wil maar hier wordt geballoteerd. Nou D…"

hnkf heeft 14 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Dirk je lijkt het maar niet te snappen. We willen niet dat hier gemodereerd wordt. T…"

hnkf heeft 13 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Management zegt: We noemen dat gedrag van een gefrustreerde zenuwleidende kunstenaar…"

hnkf heeft 13 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Dirk nogmaals. Dit forum is een vrij forum waar gezegd mag worden wat de kunstenaars…"

hnkf heeft 13 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Dirk het gaat er om er om dat er niet gemodereerd gaat worden op dit forum!!. Niet d…"

hnkf heeft 13 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Ja Frida heb je helemaal gelijk in. Maar de website waar we gebruik van maken bestaa…"

hnkf heeft 13 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Bij het starten van een discussie verschijnt vanaf nu het volgende bericht: "Het st…"

hnkf heeft 13 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Dirk heel zwak van je!! Voor alle deelenemers dan even het volgende bericht. Wisse…"

hnkf heeft 13 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden