Discussies van Helene Khoury (30)

Discussies waarop is gereageerd (27) Antwoorden Recente activiteiten

"Aron Vind je bv muziek waar geen text bij zit geen muziek? ik denk de vraag hier is…"

Helene Khoury heeft 18 Jun 2008 gereageerd op Vind je dat kunst een boodschap moet hebben?

38 20 Aug 2008
Antwoord van Claire Bänziger

"ik vind het goed dat het management de topic heeft geopend want ik wilde het zelf gi…"

Helene Khoury heeft 18 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Dirk Maakt het je ook uit hoe die boodschap er uit ziet? nog even afgezien van je st…"

Helene Khoury heeft 17 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Dirk Wel duidelijk blijven opereren graag dit vage gedoe leidt tot helemaal niets ik…"

Helene Khoury heeft 17 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"@Dirk Dit is wat je in je vorige bericht hebt geschreven : " Stel je nu eens voor da…"

Helene Khoury heeft 17 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"@Dirk Eerst, ik lul niet en in het bijzonder niet over kunst. Ik ben dam serious. Ji…"

Helene Khoury heeft 17 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"Dirk : Ja hoor dat dacht ik wel het IK is belangrijk, die ander bestaat helemaal nie…"

Helene Khoury heeft 16 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"toen ik me afgevraagd heb waar de kunstdiscussie van hermanus is gebleven twijfelde…"

Helene Khoury heeft 15 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"een discussie zonder reden wissen vind ik helemaal niet goed.. op deze manier neem j…"

Helene Khoury heeft 12 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"ik heb gemerkt dat kunst en kwaliteit ook verdwenen is dit vind ik niet leuk .. jamm…"

Helene Khoury heeft 12 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden