HUH....... dus hier mag ik alleen nog zeggen wat ik wil ?

Weergaven: 29

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Dan zouden we eerst moeten overleggen of we buiten beeldende kunstenaars ook woordkunstenaars de mogelijkheden willen egven lid te worden. We zitten al aan te denken kunsthistorici, galerie houders e.d. lid te laten worden. Hermanus jij had toch allemaal ideeen voor dit forum?
?
Ja inderdaad communiceren en een forum is een van de uitings vormen van communicatie. Actie en reactie waar bij ook nog zoiets van respect bestaat t.o.v. degene of degenen met wie je in discussie bent. Niet dat je lief en aardig moet zijn maar ja iemand de grond inboren vind ik toch wel een ander verhaal........

Het volgende heb ik niet eens zelf bedacht:

"Beeldende kunst is de vorm van kunst waarbij het beeldende (de afbeelding) voorop staat. Een afbeelding in de zin van een uitbeelding, die een platte of een ruimtelijke vorm kan aannemen met een zichtbaar resultaat. In Engelssprekende landen spreekt men over visual arts. Deze kunstvorm werd ook wel eens plastische kunst genoemd, maar dat is een gallicisme ontstaan uit de Franse term arts plastique. Dat geeft aan dat de gemaakte werken plastisch, dat wil zeggen tastbaar zijn. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de kunstvormen dans en muziek; handelingen die zich in de tijd afspelen."

Maar wat bedoel je eigenlijk met je vraag?

Je bent wat je maakt dat zei Pollock....................
Jawel........ maar daar wordt niets meegedaan.
misschien nog niet zo'n slecht idee woordkunstenaars op dit forum toe te laten, zou de inhoudelijke kwaliteit van forumteksten en discussies ten goede kunnen komen lijkt me.
Lijkt me dat het geen kwaad kan dit topic
op te schonen, lijkt nu net of Wally en Aron
schizofreen zijn en een discussie met zich
zelf voeren.
zoals Ton ook al opmerkt....dit is nu volledig uit zijn verband gerukt.
De opmerkingen van Dirk zijn er helemaal tussenuit zodat ik ook mijn bijdragen verwijder....
en wat dacht je dan van Herman op de eerste pagina....????
die is pas echt schizofreen, maar dat wisten we natuurlijk al wat langer...
Huh.... Volgens mij zit Hermanus heel erg goed in zijn vel.

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden