nu Dirk door het management van het forum verwijderd is (hij manipuleerde de discussies door onderwerpen te veranderen en (delen van) zijn bijdragen te verwijderen is de informatie van het management) is er een nieuwe situatie ontstaan op dit forum. Het is het eerste lid dat verwijderd werd op het nieuwe forum van HNKF en het is niet iets waarop we trots hoeven zijn. Regels zijn echter regels en het beinvloeden van de discussie is in die zin laakbaar, dat anderen geen (verdere) behoefte meer hebben om aan dit soort onzinnige 'spelletjes' mee te doen.
Ik ben dan ook reuze benieuwd, of het 'vertrek' van Dirk verandering brengt in de situatie.
Het is een goede zaak, dat deelnemende kunstenaars ook hun werk hier kunnen exposeren, maar dit mag niet de enige reden tot deelname worden aan HNKF.
Dit soort 'leden' (en hier bewust tussen aanhalingstekens) kunnen we missen als kiespijn en kunnen dan ook beter op het forum van de minne mannetjes blijven tussen de andere mutsen. (Ik begrijp nog altijd niet, overigens, dat zichzelf respecterende kunstenaars hun werk tussen de werken van haakwerkjesmutsen en punnikende kunstkutten wil vertonen daar de kwaliteit op de site van de minne mannetjes met de maand slechter wordt. Je moet toch, als kunstenaar, al echt honger hebben als je, met plaatsing daar, hoopt, enig (financieel) voordeel te halen. Uiteraard word je over een kam geschoren met de hobbyisten die daar hun kunstjes tonen)
Kortom, ik ben benieuwd of zich hier nieuwe, interessante of betere discussies ontwikkelen na dit voorval.....

Weergaven: 172

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

o. toch komt het wat overspannen over, dat bannen. op mij dan, maar ik ben momenteel dan ook ontzeeettend ontspannen ivm mijn afgelopen vakantie en heb daardoor het hele gebeuren gemist gelukkig, kan er dus ook niet echt over oordelen.

is er een vraag aan hem gesteld waarom ie het deed?
Dacht dat je met vakantie was, Herman....
Waarom zou je hnkf willen opheffen?
Is dat een discussie waard?

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden