In deze rubriek kunt U uw EI kwijt.

Weergaven: 318

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Tja.... Wally........ mooi op de kast...ik dacht dat je mij zo langzamerhand wel kende...
(toch hulde voor het degelijke onderbouwde betoog)

Trouwens....... het sprongentje zit 'm nie in het type ...maar is meer van inhoudelijk van aard.
http://flickr.com/photos/26597199@N00/47473378/

Hier haalde ik hem vandaan. Bewerkte foto dus......
Tja...er wordt wat af gefotoot en gefotoosjopt...daar is helemaal geen kunst aan...so to speak


Koninglijke Nederlandse Organisatie Stempel Post
niets kast, beste Herman, maar ik zie, je hebt weer een nieuw knutselwerkje geplaatst....proef ik hier een kleine onzekerheid, beste vriend...? Een aftasten of je op de goede weg bent..?

Ik neem aan dat het inhoudelijke in het nieuwe werk (waarbij volgens jouw de zee of het strand weer een rol speelt) een Duitser betreft in zijn 29ste gegraven loch in het zand, een loch dat hij claimt als zijn eigendom...???
Dat getuigt inderdaad echt van inhoud en is dan dus een hele verbetering. Ik begrijp dan wel niet de Nederlandse stempel post, maar ga zo voort en er groeit nog een echte uit jou.


Koningklijk Nederlandse Organisatie van Brood Schilders
3e prijs ( dat komt omdat ie de O is vergeten)

Heer Kunstenmaker Wally ,
Ik ga mijn uiterste best doen...daar kan U van op aan .

U steekt mij een hart onder de riem.

Trouwens ik heb er nog eentje uit de serie van een Koningklijke organisatie.

Wat vindt U daar dan weer van......
hermanus : ' In deze rubriek kunt U uw EI kwijt '

ik heb maar 1 EI en die wil ik liever niet kwijt :)
Geachte Mevrouw Helene ,

Als U slechts de beschikking heeft over welgeteld 1 EI ........ mag U daar wel heel erg zuinig op zijn.

Het is bekend dat er regelmatig zomaar met diverse eieren omgegaan wordt alsof het een lieve lust is.

Een zuinige groet van Hermanus
Is het bevrucht,
zo ja van harte.
mijn ei?
een lieve lust :)

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden