Onbewolkt. Olie op paneel. 40-30cm 2008

Weergaven: 184

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Onbewolkt en bij
tags staat wolken.
?
Knap staaltje schilderwerk.
Is er nog een soort van verband tussen het landschap en de stof?
heel knap geschilderd, stond ook al op het 'oude' hnkf forum, maar heb de indruk dat je hier en daar nog wat aangepast hebt...(???)
Veel te zien, raadselachtig, Pet af, Ton
Ik had bijna wolken in het schilderijtje gedaan, maar heb toch de tags maar veranderd.
Tnx Peter,
Er zijn een aantal verbanden.
Een verband wat ik wel wil vermelden is dat ik voor het satijn en het landschap de zelfde kleuren heb gebruikt.
Ik heb niets aangepast Wally maar misschien is dit een andere foto. Heb veel moeite gehad om deze goed te fotograferen.
Gelukkig is deze voor mij ook raadselachtig.
Bedankt.
Zie jouw werk nu weer hier. Krijg associatie van zijde stof welke de ruwe huid (het stenen gebergte lijkt ook op verweerde huid) zal gaan bedekken. Contrasten boeien me.
Lijkt of er meerdere lichtinvallen zijn. Linksboven op het gesteente. Op de stof soms van voren/boven (3de plooi) soms van links (linksonder) en soms van rechts (rechtsboven).

Fascinerend werk!
Hallo Ton,
Ja een prachtig werk! Vooral het contrast met het landschap is zo goed! Jammer dat het schilderij wat klein is. Heb je geen foto ergens waar je hem ziet hangen in een ruimte zodat je het gevoel van de afmetingen krijgt van het schilderij?
Dank je PJ
Ik gebruik vaker meerdere of onbepaalde lichtvallen in mijn werk.
Het werk hangt nog niet Aron. Het ligt te drogen ivm vernislaag.
Hee Dirk,
Tof om je weer te zien hier.
Dat samenwerkingsding heb ik nog wel ergens. Exquisite Corpse heet het spel.
Maar je moet me wel even je email geven.
Dank je Kobe

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden