Omdat we momenteel geen enkel idee hebben hoeveel data verkeer er verbruikt wordt is het geluid voorlopig uit gezet dit om ons de meer tijd te geven naar financiering te zoeken. Het staat (voorlopig) dus op non-actief dus maar met 1 druk op de knop is het weer present. Toch nav de e-mail van gisteren zijn wisselende reacties kwa muziek binnengekomen. Van "het is nutteloos en voegt niks" toe tot "het zou heel jammer zijn als het weg gaat". Toch is het zo als bezoekers op de website komen en de muziek vreselijk vinden snel weer weg zijn................Ja anderen blijven juist omdat ze de muziek gaaf vinden.................. Maar of geen muziek het aantal internet surfers verminderd is de vraag...................
Momenteel wordt gewerkt aan een quote generator dat steeds een nieuw quote laat zien als je op de site terrecht komt........

Weergaven: 28

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Kun je geen poll aan dit vraagstuk vastknopen?
Zelf vind ik andermans muziek per definitie hoogst irritant. Ik heb evengoed 5 liedjes op mijn site gezet - simpel omdat de mogelijkheid bestond. In het licht van jullie aanstaande ruimtegebrek lijkt me dit dus een tamelijk beroerde reden. Ik zou de mogelijkheid er gewoon afhalen als ik jullie was.
Als het goed is is die mogelijkheid al weg. Of zie je nog een plaats waar je nog kan opladen? De muziek die er reeds opstaat kan je op de betreffende site beluisteren als je op een knop drukt. Het gaat nu niet meer automatisch.........
Voor degene die het prettig vinden naar muziek te luisteren en tegelijk naar kunst te kijken. Druk op 1 van je favourite muziek zenders links onder.

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden