tot mijn verbazing zie ik dat de site van 'Ennukunst' uit de lucht is.
Een aantal mensen die toen de stoute schoenen aantrokken (van Mourik, van Putten, Smienk en nog enkele anderen) hoor je nu niet meer.
HNKF forum moest uit de lucht met een zgn. storing en zou opnieuw opgezet worden.
Alles onder de vlag van Ennukunst.
Wat een verlakkerij....wat een rattengebroed....en weet je waar ze nu weer zitten:.......
HIER.
Je kunt erop gaan zitten wachten tot ze hier weer hun invloed trachten uit te oefenen, maar denk dat ze nu op het verkeerde paard gewed hebben.
Begrijp niet hoe iemand in elkaar moet zitten, wat voor huichelaar het moet zijn, om eerst het ene forum om zeep te helpen en dan weer lustig van het andere forum mee te parasiteren.

Vraag me trouwens af waar de sponsorgelden van de (vroegere) HNKF gebleven zijn.
In de kas van Ennukunst...?

Weergaven: 81

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

was dit nu sarcastisch bedoeld.............................
met jou heb ik het in ieder geval gehad, van zundert...
er kwamen er teveel voorbij zoals jij, maar dat zul jij niet snappen...!
als het geld, dat mensen, in goed vertrouwen, aan een management betaald hebben als bijdrage in het HNKF forum, en een stichting, die notabene vanuit dat HNKF ontstaan is, nu door die stichting achterover gedrukt zou worden, is dat ronduit schandalig.
Het is niet anders uit te drukken dan 'jatwerk' waaraan jij je schlemielige medewerking verleent, van mourik.

Het verbaast mij echter helemaal niets, zo had ik je ook ingeschat. Ben benieuwd hoe de 'bij jullie bekende' donateurs reageren.
Misschien kan Peter Bastiaanssen alvast even een voorzetje geven...???? Je was toch donateur, Peter...
waar kom jij me dan nu nog mee, Johanna...
het gaat om de strekking dat die meneer mourik en zijn clubje gelden van hnkf onder zich houden die door toenmalige sponsoren betaald werden om dit forum in stand te houden. En je hebt gelijk hoor, een stichting heeft geen leden. Dat het bestuur niet gecontroleerd wordt hoeft niet te betekenen dat ze gelden achterover drukken, wel??

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden