Het Nederlands Kunstenaars Forum

Het podium voor de beeldende kunstenaar

Alann

Discussies van Alann (49)

Discussies waarop is gereageerd (45) Antwoorden Recente activiteiten
Claire Bänziger

"precies, om je even te parafrazeren"

Alann heeft 4 Feb gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt
Antwoord van Karel Stoop
Claire Bänziger

"misschien zijn we allemaal draagmoeders van kunst...."

Alann heeft 4 Feb gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt
Antwoord van Karel Stoop
Claire Bänziger

"inderdaad, heel blijjjjjjjjjjjjjjjjj en aan Hermanus, ik tik die antwoorden tusse..."

30 12 Mrt
Antwoord van Karel Stoop
Claire Bänziger

"inheemse volkeren die schilderen ook om er wat bij te horen heel zeker en hebben n..."

30 12 Mrt
Antwoord van Karel Stoop
Claire Bänziger

"blijf toch bij je kunstgeschiedneis geinspireerde mutsenkunst, Ik heb geen behoeft..."

30 12 Mrt
Antwoord van Karel Stoop
Claire Bänziger

"En hoe vaak gaan mensen af op een mening van een recensie. Ja, maar die Piet heeft..."

30 12 Mrt
Antwoord van Karel Stoop
Claire Bänziger

"het feit dat het nooit in de mond ligt op het antwoord wat wil je later worden? ze..."

Alann heeft 3 Feb gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt
Antwoord van Karel Stoop
Claire Bänziger

"volledig mee akkoord, ik zou een statement van Floyd Westerman (Lakota Indiaan) wi..."

Alann heeft 20 Dec 2008 gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt
Antwoord van Karel Stoop
Claire Bänziger

"vroeger was ik struggling young artist and an angry young man, nu ben ik a struggl..."

Alann heeft 12 Dec 2008 gereageerd op wat is naar jouw mening de plek die jij als kunstenaar inneemt

10 12 Dec 2008
Antwoord van Alann
hnkf

"ik bedoelde gereageerd, een aardige mistypo"

Alann heeft 5 Nov 2008 gereageerd op Waarom ben je indertijd lid geworden van HNKF?

23 7 Nov 2008
Antwoord van ton voortman

RSS

Info

hnkf hnkf heeft dit netwerk opgezet op Ning.

© 2009   Gemaakt op Ning door hnkf.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat