Discussies van Alann De Vuyst (49)

Discussies waarop is gereageerd (45) Antwoorden Recente activiteiten

"precies, om je even te parafrazeren"

Alann De Vuyst heeft 5 Feb 2009 gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt 2009
Antwoord van Karel Stoop

"misschien zijn we allemaal draagmoeders van kunst...."

Alann De Vuyst heeft 5 Feb 2009 gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt 2009
Antwoord van Karel Stoop

"inderdaad, heel blijjjjjjjjjjjjjjjjj en aan Hermanus, ik tik die antwoorden tussen…"

Alann De Vuyst heeft 5 Feb 2009 gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt 2009
Antwoord van Karel Stoop

"inheemse volkeren die schilderen ook om er wat bij te horen heel zeker en hebben nog…"

Alann De Vuyst heeft 4 Feb 2009 gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt 2009
Antwoord van Karel Stoop

"blijf toch bij je kunstgeschiedneis geinspireerde mutsenkunst, Ik heb geen behoeft a…"

Alann De Vuyst heeft 4 Feb 2009 gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt 2009
Antwoord van Karel Stoop

"En hoe vaak gaan mensen af op een mening van een recensie. Ja, maar die Piet heeft d…"

Alann De Vuyst heeft 4 Feb 2009 gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt 2009
Antwoord van Karel Stoop

"het feit dat het nooit in de mond ligt op het antwoord wat wil je later worden? zegt…"

Alann De Vuyst heeft 3 Feb 2009 gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt 2009
Antwoord van Karel Stoop

"volledig mee akkoord, ik zou een statement van Floyd Westerman (Lakota Indiaan) will…"

Alann De Vuyst heeft 20 Dec 2008 gereageerd op sta jij als beeldend kunstenaar open voor meningen van kunstkritici

30 12 Mrt 2009
Antwoord van Karel Stoop

"vroeger was ik struggling young artist and an angry young man, nu ben ik a strugglin…"

Alann De Vuyst heeft 12 Dec 2008 gereageerd op wat is naar jouw mening de plek die jij als kunstenaar inneemt

10 12 Dec 2008
Antwoord van Alann De Vuyst

"ik bedoelde gereageerd, een aardige mistypo"

Alann De Vuyst heeft 5 Nov 2008 gereageerd op Waarom ben je indertijd lid geworden van HNKF?

22 7 Nov 2008
Antwoord van ton voortman

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden