Het Nederlands Kunstenaars Forum

Het podium voor de beeldende kunstenaar

Claire Bänziger

Discussies van Claire Bänziger (16)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten
Alex

"branduren 3000 tot 4000 breedbeeld weet ik niet zal eens navragen aan expert, lich..."

Claire Bänziger heeft 27 Nov gereageerd op Beamers en het gebruik

5 27 Nov
Antwoord van Claire Bänziger
hnkf

"mooi omschreven,ben ik het mee eens....meningen delen, filosofie, discussie,dialoo..."

Claire Bänziger heeft 4 Nov 2008 gereageerd op Waarom ben je indertijd lid geworden van HNKF?

23 7 Nov 2008
Antwoord van ton voortman
hnkf

"omdat ik graag met beroepsgenoten van gedachten zou willen wisselen over diverse o..."

Claire Bänziger heeft 26 Okt 2008 gereageerd op Waarom ben je indertijd lid geworden van HNKF?

23 7 Nov 2008
Aron

""Beeldende kunst is per definitie nutteloos terwijl toegepaste kunst maar ook arch..."

Claire Bänziger heeft 27 Aug 2008 gereageerd op En spreektaal............ is dat kunst?

27 27 Aug 2008
HERMANUS

"Hier blijkt maar weer dat het niet altijd eenvoudig is inhoudelijk te communiceren..."

Claire Bänziger heeft 27 Aug 2008 gereageerd op WAAROM DE HNKF OPGEHEVEN WORDT

38 19 Sept 2008
Aron

"soms is realiteit anders vrij complex"

Claire Bänziger heeft 20 Aug 2008 gereageerd op Vind je dat kunst een boodschap moet hebben?

40 20 Aug 2008
Aron

"zoiets als realiteit bestaat naar mijn mening niet, desondanks heb ik een individu..."

Claire Bänziger heeft 19 Aug 2008 gereageerd op Vind je dat kunst een boodschap moet hebben?

40 20 Aug 2008
Aron

"en wat wil jij als kunstenaar? wat wil jij dat het proces met je doet, of jij met ..."

Claire Bänziger heeft 15 Aug 2008 gereageerd op Vind je dat kunst een boodschap moet hebben?

40 20 Aug 2008
Aron

"beeldende kunst zonder beeld, spreekt wel tot de verbeelding....is het aanzetten v..."

Claire Bänziger heeft 15 Aug 2008 gereageerd op Vind je dat kunst een boodschap moet hebben?

40 20 Aug 2008
Aron

"alhoewel sommige fabrieksproducten een boodschap in de vorm van bijsluiter bij zic..."

40 20 Aug 2008

RSS

Info

hnkf hnkf heeft dit netwerk opgezet op Ning.

© 2009   Gemaakt op Ning door hnkf.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat