Ik leg de laatste hand aan een Engelstalig boek (nu aan het proeflezen). Ik vroeg me af of iemand tips heeft voor een goeie uitgever. Het thema is mijn adoptie bij de Xavante Indianen en verdere ervaringen tussen 1989 en 2004, er zit veel fotowerk bij. Ik dacht daarom het online te publiceren, maar werkt een e-book wel, kan het daar verkocht worden? Ik ken Lulu.com voor boeken in zelfbeheer, maar toch nog even polsen of er geen andere bestaan.

dank

Alann

Weergaven: 80

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Alann waarom niet eerst naar uitgevers zoeken en als dat niet lukt het geheel zelf doen. Overigens bij www.bol.nl kan je jo.a. je eigen boek marketen.
bol www.bol.com

Ik bedoel naar een commerciele uitgever gaan met je werk...................Het lijkt me een interessant boek met jou belevenissen daar. Overigens hoop ik dat tekst en foto's zo een beetje 50/50 zijn.
je bedoelt tekst en foto's 50/50 in kwaliteit?
Reeds 2 emails geschreven naar www.freemusketeers.com en da's 2 weken gelden al. Geen antwoord (heb nog geen manuscript gestuurd, enkel gevraagd nar informatie) gekregen. Werken die wel in de vakantie periode, denk je?
ze kennen je toch niet, hoop ik voor je....???
dank voor deze inlichtingen
betekent wel dat ik weer moet gaan surfen en een andere uitgever moet gaan zoeken, en da's helemaal niet zo makkelijk als je zelf de centen niet hebt om het laten uit te geven. Daarom leek freemusketers zo hoopvol.
Frieda,

weet jij of freemusketeers een telefoonnummer hebben, heeft je vriend dat? En zou je het kunnen doorspelen aan mij??
dank
hartelijk dank, ik had al iemand gevraagd he top te zoeken in de Gouden gids,maar ze staan er blijkelijk niet in.
hallo Alann
neem contact op met Johannes Rouw (zedda@skynet.be) kijk op www.hapax.nl
je mag gerust mijn naam noemen
succes ermee
Herman van de Poll

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden