Mijn kunstenaars-initiatief:

Heb je pas geexposeerd? Was je tevreden over de galerie? Of heb je je buik er voorlopig van vol? Op www.galleryscore.com kun je je ervaring kwijt.

Weergaven: 85

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik heb er mijn buik vol van ja...Ik heb na 5 dagen mijn espositie afgelast in de exporuimte van het stadshuis in Arequipa. Incompetentie, niet professioneel, een muur van bureaucratie waar ik iedere moset tegen vechten. Veel bezoekers gehad, maar de kool was het sop niet waard voor de trammelant die ik dagelijks ondervond met het bestuur. Aan het einde was er chantage om mijn werk terug te krijgen, ik liep naar de pers en het werd erger. Een lange arm kon ervoor zorgen dat ik persona no grata werd in Peru omdat ik het stadhuis in de pers zou bekritiseren.
'Toro Vivo' liep gehavend maar met rechte rug weg uit de arena.

Gauguin vond tentoonstellen vulgair en had liefst meteen zijn werken bij de koper thuis.
je wil jezelf toch niet vergelijken met Gauguin....???
Vergelijken niet, nee...maar in some ways heeft mijn manier van leven wel enige linken
Ja, het is een openbare site voor iedereen. Als ze 'm tenminste weten te vinden. Een galeriehouder wordt niet expliciet op deze site gewezen.

Antwoorden op discussie

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden