Discussies van Alann De Vuyst (49)

Discussies waarop is gereageerd (45) Antwoorden Recente activiteiten

"eindelijk zien we een Dirk ontmaskerd en zien we pure arrogantie en dictaroriaal ged…"

Alann De Vuyst heeft 14 Jun 2008 gereageerd op Waar is de kunstdiscussie van Hermanus gebleven?

37 4 Jul 2008
Antwoord van HERMANUS

"De Discussie met Dirk en Kristof werd verwijderd?"

Alann De Vuyst heeft 13 Jun 2008 gereageerd op Selectie van nieuwe leden

17 30 Jun 2008
Antwoord van Wally

"www.hnkf.org/alann"

Alann De Vuyst heeft 17 Mei 2008 gereageerd op Makkelijk te onthouden domein

11 17 Mei 2008
Antwoord van Alann De Vuyst

"nee, ik heb die embedding privé gehouden bij Youtube. Maar dat heb ik ook zo gedaan…"

Alann De Vuyst heeft 9 Mei 2008 gereageerd op Technische vragen van deelnemers over werking van de website

23 29 Jun 2008
Antwoord van Alann De Vuyst

"vdo die ik oplaadde speelt nog steeds niet hier, wel op youtube alann"

Alann De Vuyst heeft 8 Mei 2008 gereageerd op Technische vragen van deelnemers over werking van de website

23 29 Jun 2008
Antwoord van Alann De Vuyst

"hoe zit dat met muziek opladen voor achtergrond, waar doe ik dat? En nu wordt het aa…"

Alann De Vuyst heeft 3 Mei 2008 gereageerd op Technische vragen van deelnemers over werking van de website

23 29 Jun 2008
Antwoord van Alann De Vuyst

"waarom beabtwoord niemand mijn vragen????????????????????????????"

Alann De Vuyst heeft 3 Mei 2008 gereageerd op Technische vragen van deelnemers over werking van de website

23 29 Jun 2008
Antwoord van Alann De Vuyst

"neenee, ook die van mij die ik pas heb opgeladen geven die boodschap weer op HKNF vd…"

Alann De Vuyst heeft 27 Apr 2008 gereageerd op Technische vragen van deelnemers over werking van de website

23 29 Jun 2008
Antwoord van Alann De Vuyst

"op de blñogsite is er een fout in het weergeven of instellen van de tijd van opladen…"

Alann De Vuyst heeft 26 Apr 2008 gereageerd op Technische vragen van deelnemers over werking van de website

23 29 Jun 2008
Antwoord van Alann De Vuyst

"Vergelijken niet, nee...maar in some ways heeft mijn manier van leven wel enige link…"

Alann De Vuyst heeft 24 Apr 2008 gereageerd op Goede of slechte ervaring met galeries?

5 25 Jun 2008
Antwoord van Patricia Van Lubeck

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden