Forum mededelingen (25)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

geen zin in zinvol werk

vanwege de hitte in mijn atelier heb ik, met een lekker koel glas wijn, op mijn balkon mijn website opnieuw gebouwd... als er iemand wat ov…

Begonnen door Wally

15 30 Jun 2008
Antwoord van Wally

Technische vragen van deelnemers over werking van de website

Heb je vragen of opmekingen op technische zaken over de werking van deze website plaats deze hier en ze worden ook hier door het management…

Begonnen door hnkf

23 29 Jun 2008
Antwoord van Alann De Vuyst

Makkelijk te onthouden domein

Indien je een eigen makkelijk te onthouden domeinnaam wil hebben die redirect naar je eigen website op HNKF geef dat aan door simpel te rea…

Begonnen door hnkf

11 17 Mei 2008
Antwoord van Alann De Vuyst

Muziek

Omdat we momenteel geen enkel idee hebben hoeveel data verkeer er verbruikt wordt is het geluid voorlopig uit gezet dit om ons de meer tijd…

Begonnen door hnkf

3 11 Mei 2008
Antwoord van hnkf

Eigen info en CV.

Op je eigen pagina is een mogelijkheid net boven je foto voorstelling om info over jezelf en je CV daar te plaatsen. Druk op bewerken en ma…

Begonnen door hnkf

9 3 Mei 2008
Antwoord van hnkf

Groepen

Even nog een gebruiks aanwijzing voor het aanmaken en het opzetten van groepen. Als je een groep aanmaakt kan je kiezen voor A iedereen B…

Begonnen door hnkf

0 2 Mei 2008

Rubriceren van kunstenaars en andere ideen de site overzichtelijk te maken.

Momenteel zijn er ruim 80 kunstenaars lid. Het is momenteel niet makkelijk als buitenstaander door de kunstwerken te surfen. Bij kunst van…

Begonnen door hnkf

17 25 Apr 2008
Antwoord van hnkf

Tags

Bij het opladen van schilderijen en video's en het openen van discussies raden we je aan gebruik te maken van tags.Tags maken het mogelijk…

Begonnen door hnkf

0 25 Apr 2008

Aanmaken van een tentoonstelling

We zijn er op gewezen dat je momenteel geen tentoonstelling langer dan de duur van 14 dagen kan inplannen. We gaan dat proberen te verander…

Begonnen door hnkf

0 23 Apr 2008

Welkom op het Forum

Het Nederlands Kunstenaars Forum heeft een nieuwe herstart gemaakt. Behalve het forum kan je video's opladen een eigen blog bijhouden kunst…

Begonnen door hnkf

34 21 Apr 2008
Antwoord van hnkf

HNKF heeft nu een besloten groep op Linkedin. Meld je aan!

© 2024   Gemaakt door hnkf.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden